Isnin, 1 November 2010

Inilah Jadinya Akibat Terlampau DiKongkong...

Jauh dari mak bapak..ini la jadinya..


Nak buat camane..mintak maap cakap le....duduk negeri sendiri, nak cari kerja pun payah..
Pemerintah pulak, teramatlah jumudnya...hingga nak bergincu, berkasut tumit tinggi pun tak boleh..
Dikatakan terlalu seksi..hingga boleh menyebabkan lelaki tergoda...
Bila terlepas ke bandar....tu diaaaa!!!
Nak kategorikan fesyen apa pun Miz Scarlett tak tau..
Miz Scarlet harap pemerintah di Kelantan, kalau ya pun hendak memelihara kehormatan wanita, janganlah sampai terlalu mengongkong...hinggakan mereka memberontak!
Ni terbaru Miz Scarlet dengar, ramai isteri-isteri orang-orang Pas tak dibenarkan keluar rumah, takut terpengaruh menyokong UMNO dan Barisan Nasional.
Kalau keluar juga, maka jatuhlah talak tiga. Tiga You !!!!!
Tengoklah tu, isteri sendiri yang tidur sebantal dengan diorang pun dicurigai, di mana letaknya maruah wanita di sana?
Yang peliknya...yang ramai mencari duit pula ialah kaum wanita. Tengok di pasar-pasar daerah mana pun di Kelantan, dari Kota Bharu hinggalah ke Galas...kebanyakannya cik mek-cik mek yang berniaga...boleh pulak??
Yang jantannya ke mana? Takkan goyang xxxxx je??
Ni dah kira perah bini...
Takpelah tu...sekurang-kurangnya wanita Kelantan amat pandai berdikari, ada jugak income sendiri...kalau harapkan mereka, harus mati tak makan..
Miz Scarlet harap kaum wanita di Kelantan bersuaralah...jangan selamanya tertindas macam ni..
Caranya mudah...pilihlah pemerintah yang adil, serta tahu menghargai sumbangan kaum wanita.
Masa mengundi sapa yang tau kan?
Pangkah je Barisan Nasional, pasti hidup anda berubah dan masa depan lebih terjamin..
Selamat mengundi wanita Galas..

Tiada ulasan:

Catat Komen